Herkese iyi akşamlar, bu sleepy bez konusu bende iyice dert oldu bitmek tükenmek bilmiyor😀😀 kızım 2ay 26 günlük yaklaşık 5.5 kilo civarında. 3 numara bez kullanıyordum ama yaptığı lastik izinden bunalmıştım artık hep bacakları kesiliyordu. Sıkı falan da bağlanıyorum hatta küçük de büyük de olmuyordu tam oluyordu. İç lastiklerini kesip kullandım bir süre ama iki çişte kıyafetlerine akmaya başladı lastikler olmadığı için.
Normal Molfix ve Molfix pure&soft denedim hem pişik yapıyor gibi oldu hem de lastik izleri sleepy den daha kalın oldu açıkçası bezi de sevmedim sleepy den sonra çok kalın de sert geldi. Bugün tekrar sleepy 4 numara aldım ama yine derin derin lastik izleri var 😢 çıldıracağım artık gördükçe sinirim bozuluyor aynı sorunu yaşayan var mı nasıl başa çıktınız?