Fatma--- birimde 3. Hafta azaldı ama hala hırıltı öksürük hapşırma var canım. Bindenüstüne ishal oldu o da şiddetli pişik yaptı tabi hepsinin nedeni süt alerjisiymiş. Bu arada antibiyotik ishal yapabiliyormuş dikkat et olurda doktorun değiştirebilir antibiyotiği