Mel-sin ya benim bebeğim 3 aylık hala uzun emiyor ama nasıl bir emme 2 çekip bir bırakma biraz oyun biraz gülme. Ben de her seferinde doymadığını düşünüp emziriyorum 15 dk kadar(ana yüreği) bu sefer kusuyor. Kilo alımı çok iyi. Ki ben başından beri 15 dk emziriyodım tek memeden doğduğundan beri. Beyfendi gece 6-7 dk emip bırakıyor ama,doyuyor demekki.Ne zaman azalacak acaba?