Deletedmom5447 bütün apartman adam aptal olduğu için aptal diyoruz. Koca binanın suyunu sırf abonelik parası vermediği için 3 günlük alıyor. Elektrik desen bütün bina ortak şalterden kullandığı için ayni anda hiç bir elektrikli eşya çalışmıyor. Şuan belediyeye tonla borcu var. Bizi mağdur ettiği gibi ödemek zaten zorunda. Herkes kendi ödemek istiyor ne kullanıyorsa ama kendi borcunu ödemek istemediği için bizi mağdur ediyor. Çok iyi iş bir görsen 👌🏻