alkilic benim de oldu yeni geçiyor çok ağrı çektim iki göğsümde de oldu.. korktum önce patlatmaya sonra dedim nolacaksa olsun elimi yıkadım güzelce tırnağımla patlattım, o an rahatladı sonra yine başladı ağrı.. emzirmeden önce sıcak suyun altına tuttum hafif masaj yapıp sonra emzirdim, garmastan ve göğüs kalkanı kullandım iki gün sonra falan baktım o deri kalkar gibi oldu.. çıkarttım deriyi yine garmastan sürdüm şimdi geçti sayılır.
yatarak emziriyordum gece, ondan oluyormuş. Gümüş kapak hiçbir işe yaramadı kabarcık için.. çatlağa iyi geliyo sadece. Çok geçmiş olsun.