Kızlar bebeğim 2 ay 18 günlük. Gündüzleri 45 dk 1 saat arası uyurdu, gece de kendisi uyur 9 bucukta 2-3 kadar uyanmazdı 2 gündür gece 2 saatte bir uyanmaya başladı, beşiğe koyduğumda ağlamaya başladı. Bugün de gündüz yarım saat uyudu :( Sizce düzen mi değişiyor normal midir düzelir mi? Bi huzursuzlandım canım sıkıldı😔