Ezgi_12 Merhaba 3.5aylkk bebeğim var şu zamana kadar hep anne sütü aldı ptesi işe başlıcam hipp mama aldm mamayı sevmedi tadından dolayı olablrmi öneriniz nedir şimdi aptamil denicem
Feyzaness Ezgi_12 benim oğlum da sevmedi , hatta aşırı gaz ve huzursuzluk yaptı , sma optipro kullanıyoruz 😊