Recbeyer hayır götürmuyorum. 1. Ve 2. Aylarda asi zamanı bakıldı . 3 . Ayda asi yoktu bir tarih verdiler izlem için bir o zaman götürdüm. Onun dışında hep asi için gittik . Aylık doğum yaptığım hastanede memnun olduğumuz çocuk doktorumuz var ona gidiyoruz. Beslenme asi vitamin takviyeleri vs her türlü konuda yardımı kendisinden alıyorum