sinemyilmaz27 ben irmikten meyveli sebzeli muhallebi yapıyorum çorba olarak mercimek tarhane yapıyorum içine azıcık kimyon koyuyorum gaz için zorlanmasın die artık kıyma katıyorum doktorumuz yiyebilir dedi köfte yapıyorum sebzeli ondan veriyorum yani yeni şeyler vermeye çalışıyorum günde 3 öğün ek gıda sabah yumurta sarısı ıhlamur haşlıyorum pekmez ve az bişey ekmek içi doğruyorum öğlen meyve püresi veya rendeleyip veriyorum akşamda köfte muhallebi çorba değişiyo 7 buçuk aylık kızım