Merhaba kızlar 4 ay 11 günlük oğlum. Testisinde su toplaması var. Doğduğunda normaldi aydan aya büyüdü. Şuan bi tarafı çok büyük ve sert diğeri normal. Çok canım sıkılıyor. Doktoru bi yaşına kadar geçer geçmez ise ameliyat dedi. Bu şekilde yaşayan. Oldu mu?