Selam kızlar aranızda yeniyim. Oğlum 6 ay 20 günlük. İlk olarak Aptamil 2 mor yazılı olanını denedik hiç sevmedi tadı zaten acı gibiydi. Aptamil 2 yeşil yazılı olanını almıştım ve Aptamil 2 özel yeşil olanını (daha küçük kutuda oluyor) onu denedik ve ilk denediğimizden daha çok sevdi ama 120cc içiyor ve günde 3 kez (kahvaltı, püre ve gece maması) veriyorum. Baazen kusma yinede oluyor, kilosu gayet iyi. 120cc her 3 saate bir içiyor ve arada diğer yedikleri. Normalde 5-6 saat arası 220+ yemesi lazım 6 aylık bebeklerin diye biliyorum ve kutuda’da öyle yazıyor. Sizin bana bu konuda öneriniz nedir siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?