Merhaba arkadaşlar emziriyoken konserve satılan ton balıklarından yesem bişey olur mu acaba civa oranı yüksek olduğundan fazlası zarar deniliyor ya az yemeyle süte geçer mi ki? Ben bilmeden yemiştim biraz emzirmesem mi acaba bir iki öğününü sağıp vermesem mi bebeğime diye düşünüyorum🤔