İyi akşamlar anneler,
daha önceki postlarımda görmüş olabilirsiniz. Bebeğim 3 aylıktan beri memeyi reddediyo. Sağıp veriyorum ama azaldı iyice 20cc bazen çıkıyo bazen o bile yok artık.( Sütü artırmak için herşeyi ama herşeyi yaptım. Olmuyo🤦🏼♀️)Şuan 5 aylık. Bugün kuzenlerim tv izlerken oraya doğru baktı ve ben hiç tv izletmedim , zararlı olduğunu biliyorum. O an aklıma geldi ve o tv ekranına bakarken memeyi verdim 10 dk falan emdi sonra bıraktı gazı geldi. Sonra gazı çıkarıp tekrar emzirmeye çalıştım tv kapattığım için emmedi. Ama tv bakarken emiyo.
Napsam acaba izletmek istemiyorum ama emmesini istiyorum hem emdikçe sütüm de artar biraz 🤷🏼♀️🤦🏼♀️