2 gün sonra ek gıdaya başlıyoruz. Alerji doktorumuz 3 gün kuralını 5 güne çıkardı ve bal kabağı ile başlayacağız. Çok heyecanlıyım 🤩 Acaba sevecek mi ? Süreç nasıl ilerleyecek ? Alerji olur mu ? Vs vs kafamda tonlarca soru var 🧐 Bir yandan da oğlum ne ara bu kadar büyüdü diye tarifsiz bir mutluluk ve duygusallık yaşıyorum😍 Beni motive edici bir kaç cümleye çok ihtiyacım var siz tecrübeli annelerden🥰 Varsa önerileriniz onları da bekliyorum😇