adasum Merhaba bebeğim 3.5 aylık. İlk doğduğunda yoğun bakımda kaldı damar yolu açmak için saçının bi tarafını kazımışlar. Bugün tamamını jiletle kesmeyi düşünüyorum. Yapanlar fikir verebilirmi? Nasıl yaptınız, yara olur mu vs.
Kevser_ adasum ben saç kesme makinesi ile kestim phılıps çok ses çıkarmıyor benimki uyurken babasının kucağına verdim yerede çarşaf serdim öyle kestik bi benim kucağımda. Bir babasının kucağında kestik öyle uyanıkken çok hareketli olabiliyorlar