HappyKids Canımız annelerimiz, bebeklerle iletişim konulu son blog yazımızı okudunuz mu? 👀 Hala okumadıysanız; Bakışlarına Karşılık Verin Bebeğinizle Bebek Dili Konuşmamalısınız Bebeğinizi Dinlemelisiniz Bebeğinizi Erken Yaşta Kitap ve Müzikle Tanıştırın Duygusal Beslenmeye Önem Verin Konu başlıklarına ve daha fazlasına linkten ulaşabilirsiniz! 💃 https://blog.mutlubebekleriz.com/eglence/bebeginiz-ile-nasil-iletisim-kurmalisiniz/ Annelerimiz bebekleri ile kurdukları iletişim şeklinden bize bahsedebilir mi? 😍
busramerve HappyKids son araştırmalar bilinenin aksine bebekle bebek diliyle konuşmanın dil ve duygusal iletişim gelişimine katkıda bulunduğunu kanıtlamış.
Gulbeste HappyKids bu yazının üstüne otuz milyon kelime kitabını annelere tavsiye ederim konuşma ve iletişimin önemini ciddi araştırmalar ve deney sonuçları ile önümüze seren bir eser
Derya_Kuzusu busramerve evet ben de bebeğimde fark ediyorum. Onun gibi konuşunca çok mutlu oluyor. Daha çok kendi konuşma şeklimiz ile iletişim kuruyoruz ama arada onu taklid ediyoruz.
curly_mom busramerve evett ben de duymuştum bunu, kendileriyle iletişim halinde olduğumuzu anlıyolarmış 🤭 Ama yine de bebekçe konuşma işini abartanlar var sanırım onlar için eklenilmiş bi madde olabilir. Bu sefer çocuk gerçek anlamda kelime kuramıyor falan 🤔
busramerve curly_mom evet olabilir ben de bebek diliyle konuşamıyorum çok sinir bozucu geliyor😂yine de paylaşayım dedim ek bilgi olarak
Nnil Ben bebek gibi konuşmam hiç ama oğlum 8aylik arada konuşuyor bazen manalı anne ver verme gel hayır evet diyor resmen ama bazende pdfkgr gibi bir şeyler söylüyor magimi kılımili gibi anlamadığım bir dil konuşuyor