18 günlük lohusayim belimde şiddetli bir bel ağrısı başladı 2 gun once ve rahim de sanki bi yanma varmış gibi hissediyorum ayağa bile kalkmakra zorlanıyorum kızlar neden olur ki bu dogumdan sonra 1 hafta kadar evet agrim olmuştu belimde ama geri durmuştu simdi tekrar başladı artık hicbiseye yetemiyorum 😔