İkizlerim 7.ayın içinde.50 gün yoğun bakımda kaldıkları için sütüm olmadı sadece 40 gün verebildim.İlk 5 ay hipp combiotic kullandık.Fakat bütçe olarak çok zorlamaya başladı bebelac golda geçtik.Şuan piyasada mama yok Türkiye ile sıkıntı yaşandı dediler.Elimdekiler bitmek üzere önerebileceğiniz mamalar nelerdir? Özellikle kabızlık yapmayan bir mama arıyoruz