Pazartesi gününden beri günde en fazla 7 kez kaka yapıyor bazı gün 2 bazı gün 4 kere doktora götürdüm bütün testler yapıldı kanına bile bakıldı hersey temiz çok şükür doktor ishal maması verdi normal de anne sütü alıyor ek gıdanın 2.ci haftası böyle olduk ve kestik düzelene kadar ek gıdayı bugün az da olsa ishal olarak değil biraz yogunlaşmaya başladı ama ben diyorum ki acaba üşüttüm mü? Üşüttüysem ne yapabilirim ne iyi gelir?