srmnak 10 günşük lohusayım geceşeri aşırı terliyorum tesmen su gibi oluyırum 2 3 defa üerimi değiştiriyorum gündüzleri iyiyim ama bazen de bi anda aşırı üşüme geliyor resmen titriyorum bundurumu yaşayan varmı
travellermom srmnak sezaryen doğumu yaptıysanız anestezinin etkisiyle ani ısı değişimleri titreme,üşüme, ter basma olası yan etkiler arasındadır. Geçici bir durum olup 3-4 hafta içinde etkileri ortadan kalkacaktır
aysgog srmnak Ben 23 günlük lohusayım cnm aynı şekilde yastığım ıslanıyor resmen daha böyle terleme görmedim ben umarım en kısa zamanda gecer kendimden iğreniyorum resmen
patatesiscoming srmnak bende çok yaşadım sık sık duş alın ve bol bol emzirin normal yani doğum yapalı 6 ay oldu hala terlerim
Mrvoykulina patatesiscoming brnde oyleyim ya 7ay oldu hala cok terliyorum emzirme bitince duzelir ancak
Srpeybl Ben de aynı seylerı yasadım Haziran ayında o sıcakta ıkı tane ceketle yatıyordum o kadar üşüyordum ki titriyordum sonra lohusalık bitince ortadan kalktı
Kevser_ srmnak bende lohusayken böyleydim gece yatağa havlu serip öyle yatardım 3-4 defa üstümü değiştirirdim sırılsıklam olurdum gündüzleride içim donardı sürekli sıcak bişiler içmek isterdim bende de sezeryan oldum spinal
Giizz srmnak çok normal bende çok yaşadım ☺️ Terli kalmamaya çalışın üşütmeyin sütünüzden bebeğe geçer