UsengecHatun aşırı gazlı bir bebek annesi olarak mama konusunda ki tecrübelerim şöyle,bizde de aptamil inanılmaz gaz yaptı…aptamil conformile geçtik gaz yarı yarıya indi cocummm rahatladı fakat mama piyasada bulunmuyor artık.bu sebebten doktor önerisi ile evolvia antikolik mamaya basladık inanılmaz iyi geldi çok rahat ettik ama biraz cep yakıyor.bu sebebten uzun araştırmalar ve milupaya da mail atarak gazı azaltan gaz yapmayan diğer bir mamanın aptamil prosneyo oldugunu öğrendim bugün başladık aptamil prosneyo ya diğer aptamil gibi köpürmüyor daha sarımtrak bir rengi var…bir de diğer bir öneri de similac. similac kullanıp gaz problemi yasayan hiç duymadım..fakat bebeğim daha iki aylık oldugu ve anne sütü neredeyse hiç olmadıgı için besin değeri yükseliği açısından aptamil prosneyo aldım..daha sonra nasip olursa similac’a geçmeyi düşünüyorum.he bir de mama artı gaz giderici takviye bir şey muhakkak kullanın.