Belginsena Kızım bugün başka bi huya geçti yaptı galiba bu saatte kadar emmedi 1 kere zorla emzirdim sabah 11 de bı daha istemiyor keyfi de yerinde çok mutlu artık saat 3de zorla mama verdim neden böyle neden 😢😢
Cutes Belginsena büyük ihtimalle atak. 4.ay zor bir ay. Geçici ama sabredin mama vermeyin sütünüz yetiyorsa
Belginsena Alya112 doktorum 3 saatten fazla aç kalmasın diyor benim kızım bugünde bunu yaptı mamayı şırıngayla veriyorum 90 cc yedi ve az evvel emzirdim yine şükür 15 dk kadar emdi ama bütün gün niye bunu yaptı hep yapar mı acaba göğsümün ağrısından öldüm bugün 😢😢
Alya112 Belginsena geçici bir dönem. 3 saatten fazla aç kalmasın demesini anlamadım. O ilk ay için geçerli bir şey diye biliyorum. Benim bebeğim 3 aylık 3-4 saatte bir besleniyor geceleri ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum uykusunu bölmüyorum hiç
Belginsena Alya112 evet geceleri ben de hiç uykusunu bölmüyorum Doktorum öyle söyledi üç 4 saatten fazla aç bırakma dedi ama ben geceleri yine de kaldırmıyorum çünkü kendi uyanıyor zaten