Önceden de yazdım pek cevap veren olmadı kızlar kızım 37 günlük oldu gözünde kanama var dediler araştırma hastanesine gittim doktor kağıda bilateral retinada yer yer preretinal kanama izlendi yazmış pediatriye yönlendirdi gittim ultrasyom mr kan istedi kanı verdik ama ultrasyon mr pazartesi çekilcez. Allah rızası için bilgisi olan birşey yazsın başına böyle bişey gelen varmı veya yakınından duyan çaresizim kimse birşey sölemiyor napıcam ben ya dua edin inşallah birşey çıkmaz 😭