Kızlar elimde kalan çayları satmak istiyorum almak isteyen var mı ??
Ozlem98 memnun kalmadiniz mi acaba🤦🏼♀️🤦🏼♀️
1kralice evet bende güzel etki göstermişti. Bebeğim emmeyi bırakıncada süt çaylarım kaldı
Ozlem98 Bizde aynı durumdayız maalesef
Ne kadar ucreti acaba
esmanurguzell 25 tl
Kaç paket ve ne kadar fiyat acaba?
DTG-66 6 paket var elimde 25 tl
Tanesi 25 tl galiba doğrumudur?
DTG-66 evet doğrudur tanesi 25 tl