MelihAsk28 bütün vitamin gruplarında aynı ibare var. Ocean denir takviyesi kullanıyoruz 4. Aydan beri. Sorun yaşamadık. Başka bir marka balık yağı tavsiye etti doktorumuz 11 aylıkken başladık her gün bir çay kaşığı veriyorum . Gıda takviyeleri ve mamalardaki bal işlenmiş olduğu için genelde alerjik bebek değilse sorun yaratmıyor. Ocean bütün ürünleri güzeldir. Geçmiş olsun 🌺