mehtapca06 Sanırım hamileyim bir kaç gün geçsin gidip kan vericem bebeğim 9 ayının içinde sizin süreciniz nasıl geçti beni kötü günler mi bekliyor?
DilaraYigit1 7 aylık bebeğim var 8 haftalık gebeyim. Şuan için pek bir sıkıntı yaşamıyorum,ama mide bulantım oluyor sabahları sadece . Eğer hamileysen umarım iyi geçer bu süreç 🙏🏻
mehtapca06 DilaraYigit1 lekelendim dün bugün s idrar testi yaptım silik çizgi çıktı ilk hamileliğim çok kolay geçmişti emziriyor musunuz peki bu arada sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah😊
DilaraYigit1 mehtapca06 emziriyorum, doktor emzirebilirsin dedi . İlki benim de çok kolay geçti hiç sıkıntı yaşamadım son zamanlara kadar. 40+2 de doğum yaptığım için son zamanlar artık çok bunalmıştim. İnşallah teşekkür ederim 🙏🏻
mehtapca06 DilaraYigit1 bende 41+3 de rezil denecek kadar zor bir doğum yaptım bakalım adet olacak gibi ara ara sancım oluyor artık iki üç güne belli olur 😊