Nurtendemir 1 saat önce kovid aşısı yaptırdım eşim emzirmemi istemiyor ama ben emzirmeye devam edecem tartışma çıktı siz n’aptınız?
Eternalove Nurtendemir anestezi doktorumuz emziriyor aşı oldu ve devam edicekmiş emzirmeye, kızımın çocuk doktoruda emziriyor oda oldu oda devam edicekmiş
Zekimurendebizigorecekmi Nurtendemir Yeni Doğum yapmış anneler aşı olabilir dendi bize ..bebeğini de emzirenilir. Ki şöyle düşünün pozitif dahi olsanız maskenizi takıp ellerinizi güzelce yıkayıp emzirin diyorlardı . Aşı hiç sorun olmaz bence
elifiii Nurtendemir Normalde hamile ve emzirenlere ve bebek-cocuklara yapılmayacagını söylemişlerdi. İçeriğini bulma şansınız varsa okuyun mutlaka , öyle emzirin derim. Emzirmeyi sonlandırmak dogru degil.
Nurtendemir kbra2234 bilim kurulundan bi doktora danıştık emzirenlerde çalışma yok ama varsayımlarımız bişey olmaz yönünde kişinin kendisine kalmış dedi
Hazalerd Benim bildiğim emziren ve hamileler asi olmicakti hamileler ve emzirenlerin üzerindeki reaksiyonu bilmedikleri için ben mi yanlış okudum acaba 🙄
Durukusunannesii Nurtendemir temas derneği açıkladı hiçbirsorun yok emziren ve hamileler aşı yaptırabilir dedi .
Bengisu_dunya Nurtendemir merhaba bende aşı olacağım emzirdiniz mi bebeğinizi ne yaptınız kafam cok karışık😔