smertinannesi ben ilk hafta altını bile degıstıremedım :) esımın gelmesını 4 gozle bekledım. Güven veriyor sonucta.
Iyı dusunun ıyı seyler olsun.
Panık olmayın kı bebegınıze yansımasın o da aglamasın. Sakınlıgınız gerek.
Ve de lohusasınız bunu unutmayın. Sureklı ben lohusayım kendıne gel dıyebılırsınız.
Hayırlı olsun 🙏