Kayracim 12333333aram aşı vuran hemşireler de herhangi bi sakınca yok dediler bugün sordum bende ama bilemedim şimdi
-CinarinAnnesi- Eternalove merhaba bende olup olmama arasındayım emzirdiğim için doktorlar emzirdiği halde aşı oldularsa bi nebze içimiz rahatlatabilir bizde olabiliriz öyleyse gönül rahatlığıyla bende iki gündür araştırma içindeyim sizde olacaksınız sanırım
Annekus 12333333aram gündüz haberlerinde hamile olan 3 ayı doldurmuş annelere ve emziren annelere dilerse yapılabileceği söylendi
Pinky86 12333333aram bununla ilgili bilimsel bir veri olmadigi icin net bir sey soylenmiyor. Dun cnn turkteki bilim kurulu uyelerine sordum biraz bekleyin dediler
-CinarinAnnesi- Pinky86 merhab peki beklediğimiz zaman aşı hakkımız geçmez mi belli bi süresi var mı veya aşının bitme durumu vb kafam da deli sorular 😅😅
Nidaabaserr 12333333aram merhaba dün aşı oldum ve emziriyorum sağlık çalışanıyım çalıştığım yerdeki doktorlarımıza çocuk doktoruna sorduk risk altındasınız ve olmanızda bi sakınca yok dedi
Ysfmt Nidaabaserr merhaba mesajları okurken gördüm.ben de bugün ası oldum ve emziriyorum.emzirmeye devam etmelimiyim.hemşire 8saat emzirme demişti
Pinky86 -CinarinAnnesi- ayni deli sorular bende de var 😥 ama bence hakkimiz baki kalir. Sonucta su an olmamak icin gecerli bi sebebimiz var, mecbur da birakilmadik
12333333aram Bildiğim kadarıyla ABD de önerilmiyor ülkeden ülkeye değişiyor herhalde. Ki zaten aşı ne kadar etkili olacak onu da bilmiyoruz ya da bize sıra ne zaman gelecek :)