Merhaba anneler 31 haftalik doğum yaptim kizim 30 gun oldu hala kuvezde aslinda sndirimi otursaydi taburcu olcakti ama oturmadi daha malesef. Kizim ilk anne sutuyle baslandi beslenmeye 5 ml anne sutune gelince kustu sindiremedi dinlendirip tekrar beslenme ye baslandi 1 ml le başlayıp 5 ml gelince yine ayni seyi yasadik ve artik anne sütünü kesti doktor alerji mamasi sindirimi en kolay olan mamadan aldirdi. Ondan 1 ml baslamistik 2 gundur 1 ml mama aliyordu gunde 8 defa ama dun gece kusmaya calismis kusarken nefesi daralmis oksijene baglamislar rahatlasin diye birazda enfeksynu yukselmis doktor 3 4 gune crp si insin tekrar denicez beslemeyi dedi. Ama cok moralim bozuldu bu sefer 1 ml le kusması kabul etmemesi. 2 kg olunca normalde emzrmeye cagriyolar bizimki 1960 gram. Ama bu kusmasindan kaynakli onuda ertelicez sanrm hc kucgma almadm pazartesi alir emzirirm diye düşünüyodum. Sürekli aglamak istiyorum sinirlerim bozuldu ister istemez. Nolur bir akil verin. Doktor 2 3 defa beslenme denemelerinde duzelir diye düşünüyorum dedi ama tam her sey duzelio derken bisey cikiyo iyice gücüm kalmadi güçlü kalamiyorum. Bu durumu yasayan anneler var mi nasil bir surec bu ? Simdiden tesekkur ederim