Miyauw Arkadaşlar dün aşı olduk ama kakamız değişti yeşil ve kabızımsı bir şey oldu o ağzına damlatılan damladan dolayı mı acaba sizde de oldu mu ya da tadımlara başlamıştım ondan mı oldu kararsız kaldım