Vergi dairesine düşen vadesi geçmiş borca ne olur? Yapılandırılabilir mi? Şöyleki benim KYK borcum vergi dairesine düşmüş. Vadesi 31 ocak’a kadar. Ben daha sonra ödeyeceğim ama vadesi geçerse ne olur 31 ocaktan sonra nasıl bir işlem olur daha önce böyle bir durum yaşayanlar anlatabilirler mi internetten bakıyorum ama açıklayaci bişey bulamadım böyle bir durum yaşayanlar yardımcı olabilirler mi?