Bebegimyagmur Kızlar,Bugün budan aldım.üzerinde hergun 1 damla yazıyor fakat bana çok az gibi geldi yani .fisfisli değil sisesi damla şeklinde. 1 damla çok komik değil mi ya 😅 siz nasıl kullanıyorsunuz kendinize
Zekimurendebizigorecekmi Bebegimyagmur Ocean ın tablet formu var Demir ilacı .. onu kullanın bence günde 1 tane kafan da ağar oluyor mis
Nuraybyrm Bebegimyagmur bize eczacı ilk sefer 10 damla sonrasında 5 damla şeklinde kullanın dedi bende o şekilde kullanıyorum
Fitifiti Bebegimyagmur Yanlış yazmışım her 10 kiloya 1 damla şeklinde kullanılması gerekiyor. Ben de 55 kiloyum 5 damla alıyorum.