Bus3cam yani tam tersine kullandığım bezler içinde kokusu olmayan tek bebek bezi biliyorum sleepyi ben.bende kullandım 4.aya kadar.lakin iç lastikleri sıkı ve kalıp olarak kilosuna denk de alsam,bi beden büyükte alsam sıktığı için değiştirip molfikse geçtik.10 ay 25 günlük şuan.