Gulsahgok Arkadaşlar 30 günlük kız bebegim var erken doğumla doğdu Kilo kaybından dolayı doktorumuz Aptamil 1 kullandirtti fakat Son bir kaç gündür yoğun gaz sıkıntımız var Gaz yapmayan hangi mamayı önerirsiniz ve kullandigim biberonun da gaz yaptığını hava yuttugunu düşünüyorum sıradan biberon kullanıyorum tecrübeli annelerden öneri bekliyorum.
Poyrazkusum Gulsahgok bebelac gold öneririm bide Philips avent biberon ucu içe değil dışa takılı bu sayede hava tutmuyor
Deletedmom324 Gulsahgok avent aldım kac tane. Akıs hızı fazla. Dr browns az gelıyor ve de hava yutmuyor. Hipp içerısınde probıyotık var bagırsak florasını düzenlıyor. Gazlı bebegız biz de. Ve de biberon degıl de EDS yontemını denesenız. Hem emer hem doyar hem sureklı emdıgı ıcın sutunuz cogalır. Lınk bırakıyorum ıkı yontem ıcın. Biberona alısır ıse meme reddi olabılır https://www.instagram.com/p/Bt34S-Ejxbd/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1j28e5mus5jmt https://www.instagram.com/p/BpBq2D-FnvZ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=fgg0d2caypob
Gulsahgok Deletedmom324 eds yöntemini ilk kez duydum tavsiyen için teşekkürler bu konuyu araştırıcam 😊😊
KardelenUmut Philips avent ve bebelac gold 👍hipp combiotic 2 ay kullandım sonunda kabız oldu 1 hafta düzelmedi sonra bebekac gold aldım çok şükür yedi ne kabız oldu nede gaz oldu memnunum şuan
tutu11 Gulsahgok erken doğum olduysa aptamil prematil kullanmanızı öneririm. Kızım 1700gr doğdu 1500 gr a düşmüştü. Bu mama sayesinde çok çabuk toparlandi
Minikprensannesi Sma kullanıyorum gayet memnunum kaka renginde degişme olmadı kabızlık sorunu yaşamadık gaz sorunu da çok olmadı sayılır
Dzehra Gulsahgok aptamil conformil kullanın gaz yapmayan mamadır ve dr browns biberon alın oda hava yutmasını önleyen biberon
Melek01 Gulsahgok Cnm gaz yapmaz normalde mamadan çok sıvı olması lazım ben öyle kullanıyorum bizdede kabızlık var sancılaşıyor öyle verince rahatlıyor