iki_prens_annesi_ 11 nisan doğumlu oğlum . Desteksiz oturabiliyo fakat bazen kendini geri atıyor bilerek sırtına hep emzirme yastığı koyuyorum o yüzden . Yatarken kendi kalkamiyordu ama birkac gundur kalkmaya çabalıyor ve arada kalkiyor. 1 haftadir emeklemeye calisiyo ayaklarını ittiriyo ama sinirleniyo kendi geri geri ittirerek veya dönerek ilerliyor . Ayaga kalkip biyerlerde tutunmuyor daha sadece ben koltuk kenarlarında tutunmasını sagliyorum arkasinda duruyorum o sekilde. Alkış ve gel gel yapiyor. Kafasini istemediği birsey oldugunda hayir diye sallıyor onu yapmayi cok seviyor 🤣 yurutec arada bindiriyorum ve evde heryere gidiyo onunla 😀Baba, mama ,dede ve meme diyor surekli peşimden meme diye geliyor 🤣 6 tane disimiz var azi dişleri yolda geliyor 😪 2 uyku yapıyoruz gündüzleri en son da gece uykusu tabi gece de saat basi uyaniyoruz 😔