Fatma5477 alıştırma bardağı kullanıyorum ama ondan su fazla geliyor yan pozisyonda verdiğim zaman cok gelince bugazinda duruyor içmiyor biberon ile çok rahat etti sadce akşamları versem su ihtiyacını karsilasam zaten gündüz alıştırma bardağı ile içiyor acaba sknti yasarmiyjm sonraları bilemedim alıştırma bardakların uçlarınin delikleri biberomunkj kadar küçük değil ondan uyku halinde fazla oluyor