Böyle bir durum var mı ben bilmiyorum sadece 40 ım dolunca boy abdesti alınacağını biliyorum geleneksel adetler var ama kaynanam20.günde abdest almamı gerektgni söylede süzgeçle filan ben inanmıyorm böyle şeylere ve ayrıca akıntım hala devam edio nasıl olacak değişik olmayan dinimize uygun 40 ım dolunca ne yapmamgerektiği hakkında mantıklı bilgisi olan yazabilir mi