pervin_t Kızlar kavanoz meyve ve sebze püresini açdıktan sonra biraz yedi bebeğim.üzerinde 24 saate kadar kullana bilirim yazmış.Şimdi buzdolabına mı koymam gerekir kullandıktan sonra yoksa oda ısısınde kalsa olur mu?
Eloska pervin_t hipp inkini kullaniyorum ara sira. Actiktan sonra 3 gun icinde tüketmek gerekiyor buzdolabinda saklanmalı
elalcee Buzdolabına koymalısınız. Tekrar yedireceğiniz zaman çıkarın ılımasını bekleyip o şekilde yedirin