Gonul_celen Uykusuzanne motorola e bebekten 755 tl düşmüştü geçen hafta aldım çok kullanışlı ve gayet yeterli netlikte. Kamerayı uzaktan saha sola falan hareket ettirebiliyorsunuz o cok iyi bir özellik ilerde hareketlenince dha çok işe yarayacak
miliaris Uykusuzanne biz de motorola kullaniyoruz telefonlarimizda aplikasyonu var heryerden izleyebiliyoruZ..gorus kalitesi ses kalitesi cok cok iyi..
Deletedmom324 Uykusuzanne instagramda bakın. ANNEGOZU kamera var. Telefonunuzdan izliyorsunuz. Istersenız baska sehırde olun
Gecesmom Ben bayağı araştırdım hatta post açmıştım çoğunluk motorola dedi hala soru işaretlerim vardı ki yan komşumuzun motorola mbp 854 varmış al dene ben bunu yazlıkta kullanıyorum zaten ihyacım yok seversen alırsın dedi denedim 1 hafta süper bişeymiş dedim ve aldım hemen çok aşırı memnunum telefondan da kontrol edilebilir olması çok iyi çünkü evimde bahçeden ve en alt kattan çekmiyo direk telefondan kontrol ediyorum zaten ses yada hareket olursa bildirim geliyo falan süper yani o parayı sonuna kadar hakediyo