Bernagkgkz Esra1301 sık emziriyor musun en fazla 2 saatte bir emzirmen lazım eğer öyleyse sütün az geliyor olabilir
Ceya Esra1301 idrarn rengini kırmızı olması bende idrar kan ? Mı diye düşündürüyor. Yada benek yeterli beslenmiyor mu? Ve burada buarada cvb bekleyerek zaman öldürmeyin çocuk Dr ile görüşünüz derim ben.
Mom042 Esra1301 benim kizimda dogumdan sonraki gun nerdeyse hic cis yaoamdi emziriyodum ama sutum yetersizdi bende korktum cok sonra doktorun tabsiyesiyle bikere mama verdik ve hemen idrarini yaoti sutum gelene kadar mama meme gittik 3. Gunun aksami sutum artmaya baskamjsti mamayi kestik
Hayal_26 Esra1301 kesinlikle emzirmeyi bırakma çocuk uyusa bile 2 saatte bir mutlaka emzir yoksa sarılık olur canım benim başımdan geçti yoğun bakımda yattık hepsinin çözümü emzirmede bol su iç en güzel süt kaynağı en yakın zamanda bi doktorunla görüş istersen
Alinduru Esra1301 bir an önce doktora götürmelisiniz bence vakit kaybediyorsunuz. Belki süt yetmemiştir doymamıştır sütünüz artana kadar mama takviyesi önerecektir ama yazık Allah korusun sarılık riski falan da olur zaman kaybetmeyin.
kurkmantosuz-madonna Esra1301 sütün az mı , yetmiyormu bilemem lakin bi sağlık personeli olarak vereceğim tavsiye yawrunu bi çocuk acile götür idrar tahlili yaptır
Nilce Geçmiş olsun . En yakın hasteneye götürün en iyisi. Süt yetmiyordur . Bide sarılık olma durumuda olabilir Allah korusun
Purely Ya 2 gündür kaka olsa neysede idrar yok diyorsun doktora gitmen gerekiyor tabikide. Idrar ve doyma paralel gider. Herşeyi geç böbrekleri zarar görebilir.
Pinar3529 Canm aç da olabilir ama vücudu çok sususz kalmış olabilir beslenmediği için bence hemen acile gitmelisin başkanşeyde olabilir hiç vakit kaybetme kanlı bezin fotoğraf ını çek gösterirsin doktora
elmalikurabiye Esra1301 genelde doymamaya isaret eder ama kanli gibi diyorsunuz acilen doktorla gorusun
Hayal_26 Esra1301 Benim oğlumda da kırmızı kan şeklinde idrar geliyordu doktora sorduğumda erkek bebeklerde kristal adı verilen bir maddeymiş zararsızmış ama tabi kesin konuşmamak lazım sadece bilgi amaçlı sonradan emdikçe idrarını yaptıkça geçti
Zhryigit Esra1301 benim bebegimde yapamıyordu aglamaktan patlıyordu bezi hafif pembe lekeler oluyordu sonradan geciyo duzeliyo ama doktoruna bi gösterin yine de siz
Bsecill Esra1301 pipisi kapalı olabilir ama doymuyorda olabilir acilen mama desteği yapın önce emzirin ardından en az 30 cc mama yapıp verin onuda alıyorsa doymuyordur