Doymadigindan olabilirmi sütüm az ve çok isiriyo meme ucum kaniyo hep maf oldu,eyemeklerden de cok az yiyo, iştahsız dişlerindem dolayı da,devam sütü veriyorum ama doymuyo sanırım ,inek sütü versem nasıl olur arkadaşlar sizler neler veriyorsunuz 🙄🙄kızım 1yasinda inek sütü verebilirmiyim