Senaege zeliihaaa merhaba benım oğlum da 02.09.2020 saat 14:02 de doğdu 🐥 Zonguldak level hastanesi şu sıralar tek sorunumuz kabızlıkkkkkkk
zeliihaaa Senaege yaaa çok tatlı benim kızımda 16:50 de dünyaya geldi :) sağlıcakla büyüt canım 🌺vatana millete anneye babaya hayırlınevlat olsunlar inş.. çizimde maalesef teknsorunumuz egzama 😭😭
Senaege zeliihaaa Amin canım tüm evlatlarımız inşallah çok geçmiş olsun Rabbım sifa versin inşallah 💖 🤲🏻 bu arada kızımın adı da babaannesinin adı Zeliha Sena adaşınız😊
Adikos 21.09.20 🤍Masal Nare 🙏🏻🧿 canım kızım uyuyor şimdi çok özlüyorum uyurken bile Allah evlatlarımızı bize bağışlasın. olmayanlara da nasip etsin inşallah 🙏🏻
2bebelianne__ Ravzacuk 07.09.2020👼🏻❤ saat 09:23 de doğdu prensesim🐣 Miray🌟💕 Mersin City Hospıtal Hastanesinde 🙏🏻 eller hep ağızda diş belirtimiz var salyası çok akıyor 😅😍
Yingyang Benim kızımda 02.09.20 de saat 8.30 da doğdu ismi Beren ilay 🥰 gaz mi dış mi anlamadım ama hala aynı uyumuyor