Cyln17 Kızlar ya sütüm çok yetersiz biri kesildi diyebilirim bompa ile sağıyorum rezene şerbet vs. Herşey deniyorum çoğalmıyor süt arttırıcı damlaları duydum kullanan varsa söyleyebilir mi en çok hangisi etki eder Bestlak Galactago Lactaplus
ikizminikler Cyln17 milk tea diye bi çay önermişti eczanem çok faydalı geldi günde üç kere içine 20 damla bestlak damlatarak tüketiyorum iyi geldi
merdepltkylp Bestlak pro malt ve humana çay kullanıyorum faydasını gördüm. Ek olarak da hac hurması ve kuru incir yiyorum
ikizminikler Cyln17 normalde içecekte çok seçiciyimdir su kahve dışında şey tüketemem ama bunun tadıda güzel içinde faydalı şeylerde var 29 lira fiyatı umarım fayda görürsün 🌸
41EkimAnnesi Cyln17 ben galactago kullandım faydası fazlasıyla görğsm elhamdğlillah tavsiye ederim sizede ☺️
Hasmel Cyln17 bestlak damla bende işe yaramadı promalt ve humana çay baya yarıyor bol bol emzirmeklede çok artıyor
Cyln17 Hasmel evet ama az akıyor die oğlum içmiyor çok aksın istiyor heralde bende sağıyorum mecbur bazen