Merhaba herkese
Oglum son günlerde öğlen uykusunu bırakmaya niyetlendi :) ama izin vermedim. Cunku hala ihtiyacımız var… sabah 8de kalkınca aksam 10u bile buluyodu ayakta durma süresi .. hem düzen olması cok daha iyi her ikimiz için de..
Sabah kalkma saati sürekli değisir, buna göre oğlen uykusuna yatırıyorum ya da istemiyo mesela.
Ama öglen uykusunu yapsak da yapmasak da gece uykularında sık sık uyanır (en az 10 kez) yanımızda yatağı var, aynı odada yatıyoruz.
Odasını ayırın diyen anneler olacaktır mutlaka denedim 1-2 kez değişen bişey olmadı yine cok uyanıyo ve korktuğunu hissediyorum.. oda ayırma cok daha erken olmalı mutlaka kopamıyorum şimdi. (2ci bebeği bu yuzden bile aklımdan geçiremiyorum cunku cok halsiz uyanıyorum)😭
Sizce sebep ne olabilir?