Arkadaşlar 7 buçuk aylık oğlum var saçlarımız uzadı ve çok terliyor saçları emerken uyuyuo kalktığında vs. tepelerimiz çok uzun yanlar tepelere göre daha kısa tabi bende traş ettireyim mi diye düşünüyorum sizce be yapmalıyım? ama tamamen kazıtmak istemiyorum yanlara makine ile girip üstleride makasla kısaltsınlar istiyorum toparlasın yani? birde durur mu bilmiyorum nasıl yapcaz traş 🤷♀️