Ezgiyksl Merhaba, oğlum 2 ay 10 günlük, sanırım kolik bir bebek aşırı gazı var🥺 internetten araştırıp momy bliss damlasını buldum herkes çok övüyor kullanıp memnun kalan var mı?
ezgibayir Ezgiyksl ben gece için olanını kullanmıştım. Tadından nefret etti kızım, kucakta gezdirirken azar azar veriyorduk on dk falan sürüyordu yutması. Tam kriz anında veriyorduk. Sonra battaniyeye koyup beyaz gürültü açıp sallarken iki dk içinde uyuyakalıyordu. Ama üç aylık olduğunda kendiliğinden geçti ve hiç içmek istemedi. Geçenlerde diş ağrısında verdim ve olduğu gibi kustu nefret etti.. Onu alacağıma aynı paraya elektrikli salıncak alırdım ikinci el onunla sallardım diyorum hala..