Kızlar ben geceleri sürekli mamaya emdirmeye kalkıyorum bebeğimi dün gece kalkmism eşim bakıyordu dün gece kalkmism ama haberm yok hiç bişe hatırlamıyorum eşim bı daha kalktogim da sen mi mama verdin dedim hayır sen verdin ya hayatm dedi bu normal mi kızlar çok uykusuzum ondan mı acaba yoksa bayıldım mi diye diyorum eşime bayıldım mi diyorum yok sacmalama diyo kafama çok taktım