Kızım üç gün sonra 5. ayını tamamlayacak doktorumuz özellikle 6.ayda başlayın diyip duruyor günde bir kaşık sütünle karıştırıp kaşık mama verebilirsin dedi sadece. Kafam çok karışık hem tadımlara başlamak istiyorum hem de bekliyim zamanı diyorum. İnternette erken baslamanın memeyi erken bırakmaya sebep olduğu ve ileride obezite şeker gibi hastalıkları doğurduğu yazıyor. Ama diğer türlü geç başlayınca da ek gıdaya alışma süreci uzuyormuş. Siz nasıl başladınız 😔