Nicksiz eşinizi ikna edin, Allah korusun, korkutmak için demiyorum, ama tehlikeli işler bunlar. Benim oglum 5 aylıkken evde sünnet oldu. Doktor arkadasım geldi yaptı lokal anestezi ile. Normalde evde yapmıyor, pandemi dolayısı ile bizimde ricamız üstüne oldu. Sıkıntı yaşamadım, ama dedigim gibi bir doktor yapmalı bunu. Allah korusun, kanama olur bisey olur, beni bile yıllardır sağlık alanında calısmama ve huyumu bilmeme rağmen arkadasım cokca uyarmıştı. Hatta her gun kontrole geldi eve.